Cu ce iti putem fi de folos astazi?

Siguranta contului pe Autovit.ro

Cum sunt anunturile sortate in Autovit?

Sortarea și promovarea anunțurilor în pagina de listare

 

Tipuri de anunțuri

 

Pagina de listare este împărțită în două secțiuni:

 

- Anunțuri promovate (la început de listă) - anunțurile care sunt promovate de vânzător pentru a obține mai multă vizibilitate pe pagină și corespund criteriilor de căutare ale utilizatorilor. 

- Anunțuri organice - anunțuri care pot fi promovate, dar au fie un tip diferit de promovare (de exemplu, reactualizare) sau nici o promovare aplicată și corespund și criteriilor de căutare ale utilizatorilor.

 

În pagina de listare oferte afișăm întâi anunțurile promovate, iar apoi anunțurile organice, chiar și atunci când utilizatorii filtrează anunțurile (ex: marcă, model, etc.). Atunci când anunțurile sunt sortate, mai puțin sortarea “Recomandate”, anunțurile sunt afișate în funcție de sortarea selectată, în ordinea corespunzătoare. Spre exemplu dacă un utilizator filtrează după “Noi”, în pagină de listare vor fi afișate anunțurile în funcție de data publicării sau reactualizării. Astfel dacă un anunț organic este mai recent decât un anunț promovat, anunțul organic va fi afișat înaintea anunțului promovat.

 

Opțiuni de sortare predefinite

 

Recomandate (Categorii - motociclete, autoutilitare, autovehicule, camioane, remorci, agro, construcții)

 

Sub anunțurile promovate (descrise mai sus) ordonăm anunțurile organice listate în funcție de data reactualizării și data publicării. Reactualizarea presupune, actualizarea datei publicării anunțului cu ziua în care acest serviciu este cumpărat. Ea poate fi cumpărată de către oricare utilizator. Pentru varianta web anunțurile promovate (la început de lista) sunt marcate cu albastru, în aplicații (la început de lista) sunt marcate cu albastru sau au fundalul gri,  iar anunțurile organice nu sunt marcate cu nici o culoare și au fundalul alb indiferent de mediu. 

 

Relevanță (Categorie - piese auto): 

 

După ce un utilizator efectuează o căutare, rezultatele sunt sortate în funcție de relevanța lor în ceea ce privește termenul căutat. Relevanța este decisă pe baza unui algoritm care atribuie greutăți diferiților factori precum categoria, titlul, scurta descriere, descrierea anunțului împreună cu parametrii (marca, modelul etc.) asociate cu acesta.

 

În cazul în care utilizatorul nu folosește funcționalitatea de căutare, anunțurile promovate vor fi afișate primele, iar sub acestea vor fi afișate anunțurile organice. Atât anunțurile promovate cât și anunțurile organice sunt ordonate în funcție de data reactualizării și data publicării.

 

Alte opțiuni de sortare

 

Recomandate (Categorie - piese auto):

 

Funcționează la fel ca opțiunea de sortare “Recomandate” menționată anterior, doar că aceasta nu este predefinită atunci când accesezi prima oară categoria de piese.

 

Cel mai recent (Categorii - motociclete, autoutilitare, autovehicule, camioane, remorci, agro, construcții, piese auto):

 

Anunțurile sunt sortate în funcție de dată cea mai recentă cu care un anunț a fost publicat sau reactualizat

 

Preț: cel mai mic și cel mai mare (Categorii: motociclete, autoutilitare, autovehicule, camioane, remorci, agro, construcții, piese auto):

 

Anunțurile sunt sortate de la cele mai ieftine la cele mai scumpe (și invers).

 

Kilometraj: cel mai mic și cel mai mare (Nu se aplică categoriilor: piese auto, agro, remorci, construcții):

 

Anunțurile sunt sortate de la vehiculul cu cel mai mic număr de km până la cel mai mare (și invers).

 

Putere: cea mai mare până la cea mai mică (Nu se aplică categoriilor: piese auto, agro, remorci, construcții):

 

Anunțurile sunt sortate de la vehiculul cu cea mai mare putere (CP) până la cea mai mică (și invers).