Termeni și Condiții pentru clienții profesioniști
Următorii Termeni și Condiții intră în vigoare la data de 17 Decembrie 2021
Termenii și condițiile anterioare pot fi găsite aici.
1. Prevederi preliminare
- Acești Termeni și Condiții definesc regulile pentru furnizarea, de către OLX Online Services SRL, către utilizatorii de Internet antreprenori, care se ocupă de vânzarea de vehicule și produse conexe, serviciilor constând în a le permite acestora să posteze Anunțuri pe Site-ul Autovit, împreună cu regulile de accesare și utilizare a resurselor Site-ului Autovit.
- .Site-ul Autovit este disponibil la adresa: www.autovit.ro și prin intermediul unei aplicații mobile. Condiția prealabilă pentru obținerea accesului la funcționalitățile Site-ului Autovit este utilizarea unui dispozitiv care comunică cu Internetul și care are un browser web standard.
- Folosirea site-ului www.autovit.ro, precum și a serviciilor furnizate de acesta sunt rezervate doar persoanelor care au împlinit vârsta de 18 ani.
2. Definiții
Următorii termeni, așa cum sunt definiți mai jos, vor avea următoarele semnificații:
- Furnizor/OLX Online Services SRL – Societatea OLX Online Services SRL, persoană juridică română, cu sediul în Bucuresti, Sector 1, Sos. Nicolae Titulescu, nr 4-8, Clădirea America House– Aripa de Vest, Etaj 5, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/1674/2011, având codul de identificare fiscală RO22457535, fiind înregistrată în Evidența Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub nr. 17272, avand nr. de telefon: 031/860.90.90 și email: ajutor@autovit.ro.
- Site-ul Autovit – un site web operat de Furnizor, în limba română, disponibil în domeniul autovit.ro, precum și pe alte site-uri web administrate de partenerii Furnizorului, la care se face referire în paginile Autovit.
- Anunț –oferta publică lansată de un utilizator cu scopul de a fi publicată de către Furnizor, prin intermediul Site-ului Autovit, cu privire la vânzarea de vehicule sau produse conexe.
- Utilizator – un Dealer sau orice persoană care utilizează resursele site-ului Autovit, în legătură cu activitățile sale comerciale, în scopul tranzacționării articolelor.
- Dealer – un antreprenor care comercializează vehicule sau produse conexe, oferind Articole spre vânzare în calitate de proprietar sau dealer al acestora, care a încheiat un contract cu Furnizorul conform procedurii prevăzute în prezentul document pentru publicarea Anunțurilor pe Site-ul Autovit și care utilizează serviciile oferite în cadrul Site-ului Autovit.
- Cont al Dealer-ului – o înregistrare IT individualizată, creată pe Site-ul Autovit, pentru Dealer, pentru a-i permite acestuia să utilizeze Site-ul Autovit și care adună informații despre utilizarea de către Dealer a Site-ului Autovit. Accesul la Cont se obține printr-o adresă de e-mail unică (login), furnizată de Dealer, și o parolă. Contul Dealer-ului poate fi conectat doar la o singură adresă de e-mail.
- Pagina Dealer-ului / Business Website – pagina web alocată Contului Dealer-ului și creată în domeniul Autovit.ro, pentru afișarea Anunţurilor Dealer-ului.
- Taxa permanentă – o plată periodică efectuată de Dealer către Furnizor, pentru serviciile furnizate în cadrul Site-ului Autovit, a cărei sumă este stabilită pe baza intervalelor de preț definite în Lista de prețuri și conform Serviciilor de promovare a Anunțurilor selectate de Dealer.
- Lista de Prețuri – o listă a prețurilor, așa cum sunt definite de Furnizor, pentru serviciile furnizate în cadrul Site-ului Autovit, specificate ca intervale de preț în cadrul pachetelor: Bronz, Argint, Aur și Platină, disponibile pentru Dealeri (denumite în continuare „Pachete”). Fiecare dintre Pachetele menționate implică un număr și un preț specific al Anunțurilor și diverse funcționalități și servicii suplimentare disponibile în cadrul Site-ului Autovit.
- Articol – o mașină, dubă, camion, motocicletă, moped, scuter, quad, utilaj de construcții sau agricol, combină, motocicletă sau orice altă piesă, accesorii auto unice, precum și orice alte bunuri care, conform deciziei Furnizorului, pot face obiectul unui Anunț pe Site-ul Autovit.
- Vehicul - orice tip de autovehicul, ca parte a definiției de mai sus.
- Website OLX - site-ul www.olx.ro, inclusiv orice secțiune sau sub-pagină a acestuia. Site-urile și/sau paginile de internet sau alte componente ale acestora aparținând unor terți, care sunt accesate de Utilizatori ca urmare a legăturilor sau referințelor disponibile pe site-ul www.olx.ro nu fac obiectul și nu intră în sfera de aplicare a acestei definiții.
- Fonduri Autovit – un portofel electronic virtual, alocat automat Contului Dealer-ului, pentru a permite Dealer-ului să efectueze plăți în avans pentru serviciile contra cost ale site-ului Autovit. Plata în avans se poate face folosind PayU. Pentru informații detaliate despre plățile în avans, consultați Anexa nr. 5 la acest document.
- Call Manager – un serviciu suplimentar constând în monitorizarea informațiilor despre apelurile telefonice și furnizarea de către Operator Dealer-ului a datelor agregate privind apelurile telefonice, încercările utilizatorilor de a efectua apeluri telefonice cu Dealer-ul și notificări despre încercările reușite și nereușite ale utilizatorului de a contacta Dealer-ul.
- Recomandarea Serviciilor de Promovare – un serviciu suplimentar constând în furnizarea către Dealer a datelor privind eficacitatea preconizată a utilizării unui anumit Serviciu de Promovare Anunțuri și a utilizării programului de servicii de promovare.
- Interval de preț – un serviciu suplimentar constând în furnizarea către Dealer a datelor comparative cu privire la prețul unui Articol, așa cum este indicat de Dealer, în comparație cu prețurile indicate în alte Anunțuri despre un Articol similar.
- Estimare de preț 2.0 – un serviciu suplimentar constând în furnizarea către Dealer, la momentul adăugării unui Anunț și a tab-ului My Autovit, a datelor comparative privind prețul Articolului, așa cum este indicat de Dealer, în comparație cu prețul din alte Anunțuri despre un Articol similar.
- Tendințe – un serviciu suplimentar constând în furnizarea către Dealer a datelor privind tendințele de vânzări ale autoturismelor pe Autovit.
- Cumpărător potențial – un utilizator Autovit care este conectat pe site-ul Autovit și interacționează cu un Anunț: (i) trimițând un mesaj vânzătorului, folosind formularul de contact sau (ii) vizualizând numărul de telefon al vânzătorului, dacă acesta a fost inclus în Anunț sau ( iii) adăugând Anunțul la lista de urmărire.
- Faceți cunoștință cu Cumpărătorul – un serviciu suplimentar care constă în punerea la dispoziția Dealer-ului a anumitor date privind activitatea pe Autovit a potențialilor cumpărători, care contactează Dealer-ul folosind formularul de contact din pagina cu Anunțul.
- Invalidare – o situație în care (1) Articolul a fost vândut sau (2) Utilizatorul a modificat Anunțul în așa fel încât să indice că se referă la un articol diferit de cel inițial.
- Termeni și Condiții – prevederile din acest document, create de OLX Online Services SRL, care definesc condițiile și regulile pe care Utilizatorul trebuie să le respecte în vederea utilizării Site-ului Autovit, aplicabile în egală măsură la achiziționarea de către Utilizator a serviciilor furnizate de OLX Online Services SRL, prin intermediul Autovit.
3. Termeni și Condiții Generale de Utilizare a Site-ului Autovit
- Un Anunț provine de la Dealer, care determină conținutul acestuia, pe cont propriu, fără intervenția Furnizorului.
- Un Anunț trebuie să specifice categoria corectă a Articolului (de exemplu, mașină de pasageri din categoria „mașini de pasageri”) și să includă numai informațiile relevante pentru promovarea Articolului. Durata de afișare a unui Anunț pe Site-ul Autovit este de 30 de zile. Nu pot fi adăugate anunțuri care nu au legătură cu industria auto.
- Un Anunț trebuie să indice prețul brut real sau prețul net, dacă Dealer-ul indică în formularul Anunțului faptul că prețul indicat este un preț net. Câmpul Preț din formular nu trebuie să conțină suma ratei sau prețul de cumpărare pentru contractele de închiriere. Este interzisă subestimarea, în mod deliberat, a valorii Articolului în câmpul „preț” și neincluderea taxelor suplimentare solicitate cumpărătorului în legătură cu achiziționarea Articolului, precum accize sau taxe, în câmpul „preț”. Conținutul unui Anunț trebuie să reflecte cu exactitate situația actuală de fapt și legală a Articolului, iar un Anunț poate fi postat numai dacă există o intenție reală de a vinde Articolul la prețul specificat în Anunț. Orice informații despre Articol, inclusiv prețul, care rezultă din conținutul Anunțului, ar trebui să fie în concordanță cu informațiile specificate de Dealer în formularul completat în momentul adăugării Anunțului. Conținutul unui Anunț trebuie să precizeze în mod clar și fără ambiguitate dacă Anunțul are ca obiect un set specificat de Articole sau un singur Articol și să indice dacă prețul specificat în Anunț se referă la un set de Articole sau la un singur Articol. Pe site-ul Autovit sunt afișate doar Anunțuri actualizate. Furnizorul are dreptul de a opri afișarea unui Anunț, dacă a stabilit în mod rezonabil că acesta a devenit invalid.
- Materialele Dealer-ului sub formă de fotografii adăugate de Dealer la Anunț trebuie să includă numai Articolul care face obiectul Anunțului. Fotografiile adăugate la Anunț de către Dealer nu trebuie să conțină adrese de e-mail, adrese de site-uri web, numere de telefon, numere de mesagerie pe internet, filigrane sau alte mărci care identifică Dealer-ul. Mai mult, fotografiile adăugate de Dealer nu trebuie să includă informații legate de serviciile suplimentare oferite, inclusiv de servicii de finanțare a achiziției de vehicule cu suma indicată a împrumutului sau a ratei de leasing.
- Dealer-ul poate include un link video YouTube, ca parte a conținutului Anunțului (în condițiile specificate pe youtube.com), care va fi o prezentare animată a articolului (denumit în continuare „Videoclipul”). Videoclipurile pot fi adăugate de către Dealer numai în câmpul desemnat; nu este permisă postarea Videoclipurilor în câmpul “Descriere Articol”. Nu sunt permise Videoclipuri care prezintă alt conținut decât prezentarea Articolului oferit, în special, cum ar fi adrese de e-mail, adrese de site-uri web, adrese de site-uri web, numere de telefon, numere de mesagerie instantanee, filigrane sau alte mărci care identifică Dealer-ul.
- Dealer-ul este responsabil pentru conținutul publicat (inclusiv fotografii și videoclipuri) și declară și garantează faptul că conținutul reflectă cu exactitate starea actuală și este în conformitate cu legile aplicabile, iar publicarea acestuia nu încalcă Termenii și Condițiile, drepturile și interesele Furnizorului și drepturile terților, inclusiv drepturile de autor. Furnizorul nu este responsabil pentru nicio acțiune din partea Dealerilor și, în special, pentru acuratețea, fiabilitatea și legalitatea conținutului pe care îl publică.
- În scopul promovării Anunțului, Dealer-ul autorizează Furnizorul să publice fotografiile postate în Anunț pe rețelele sociale din România și străine în perioada în care Anunțul este afișat pe Site-ul Autovit. În plus, Utilizatorul, prin plasarea de conținut protejat de drepturi de autor în Anunț, este de acord cu distribuirea acestuia gratuită, nelimitată în timp și teritoriu, pe site-urile web aparținând Furnizorului, precum și pe site-urile web partenere, cu care Furnizorul cooperează, în scopul:1. înregistrării și reproducerii prin orice tehnică, inclusiv înregistrarea sau copierea pe orice suport; 2. intrării în memoria computerului și într-o rețea de computer și/sau multimedia; 3. expunerii și reproducerii publice; 4. utilizării în diverse formate, cu dreptul de a le încorpora integral sau parțial în alte lucrări și crearea de lucrări derivate.
- Descărcarea sau utilizarea materialelor disponibile în cadrul Site-ului Autovit necesită de fiecare dată acordul Furnizorului și nu poate încălca prevederile prezentului document și legile aplicabile, precum și interesele Furnizorului și Dealerilor. Datele și informațiile disponibile pe Site-ul Autovit nu trebuie să fie agregate sau prelucrate în scopul dezvăluirii către terți, în cadrul altor site-uri de Internet și în afara Internetului. Marcajele Site-ului Autovit, inclusiv elementele grafice caracteristice, nu trebuie utilizate fără acordul Furnizorului.
- Descărcarea și reutilizarea unei părți irelevante din bazele de date utilizate pentru îndeplinirea sarcinilor Site-ului Autovit este permisă cu condiția ca aceasta să nu conducă la nici o încălcare a regulilor de utilizare a Site-ului Autovit, definite în Termeni și Condiții, și în special aceasta să nu implice descărcarea, agregarea sau prelucrarea repetată și sistematică a datelor, cu încălcarea Termenilor și Condițiilor și nu va afecta în mod nerezonabil interesele legitime ale Furnizorului.
- Acțiunile Dealer-ului care pot ridica artificial poziția unui Anunț în listele de pe site-ul Autovit sunt interzise. În special, eliminarea unui Anunț și adăugarea lui, din nou, înainte de expirarea perioadei de afișare a Anunțului este considerată o umflare artificială a poziției Anunțului pe lista de Anunțuri.
4. Încheierea unui contract
1. Încheierea unui contract pentru afișarea unui Anunț necesită ca Dealer-ul să îndeplinească în comun următoarele cerințe preliminare:
- înregistrarea corectă a Contului Dealer-ului pe Site-ul Autovit;
- acceptarea conținutului Termenilor și Condițiilor, inclusiv a selecției Pachetului;
- verificarea datelor de către Furnizor, fără obiecții;
- după ce Furnizorul confirmă datele, Contul este activat și Dealer-ul poate posta Anunțul.
2. Furnizorul poate condiționa activarea Contului Dealer-ului și furnizarea ulterioară a serviciilor în cadrul Site-ului Autovit de trimiterea de către Dealer, a documentelor în susținerea datelor introduse de Dealer în setările Contului Dealer-ului, la sediul social al Furnizorului.
3. Dealer-ului i se cere să păstreze actualizate datele de contact incluse în setările Contului Dealer-ului.
4. Dealer-ul poate înregistra mai mult de un Cont, exclusiv cu aprobarea prealabilă a Furnizorului.
5. Alegerea unui Pachet de către Dealer se aplică tuturor Anunțurilor pregătite ca parte a Contului dealer-ului, indiferent de categoria Anunțului.
5. Postarea și editarea unui Anunț de către Dealer
- Furnizorul furnizează servicii care permit Dealer-ului să publice în Pagina Dealer-ului și să afișeze continuu Anunțuri pe Site-ul Autovit, precum și să editeze conținutul Anunțurilor din Contul Dealer-ului.
- Conținutul Anunțurilor trebuie creat prin completarea formularului disponibil pe Site-ul Autovit sau prin aplicația mobilă, cel puțin în ceea ce privește câmpurile marcate ca obligatorii.
- Neintroducerea de către Dealer a datelor în câmpurile marcate ca obligatorii în Anunț face imposibilă postarea Anunțului.
- Anunțul este afișat odată ce condițiile prealabile definite la punctul 4(1) de mai sus sunt îndeplinite și cu condiția ca formularul Anunțului să fie completat corect.
- Una dintre condițiile pentru completarea corectă a formularului Anunțului este marcarea corectă a câmpului „Nou”, în funcție de caracteristicile Articolului. Un Articol nou este înțeles ca un vehicul nou, care nu a fost înmatriculat anterior.
- De asemenea, Anunțurilor li se aplică regulile stabilite în Anexa nr. 4 – Acțiuni interzise sau condiționale. Reguli pentru postare, care stabilește și situațiile în care Furnizorul poate șterge, modifica și/sau bloca un Anunț.
6. Servicii suplimentare
1. Dealer-ul își poate promova suplimentar Anunțurile, prin activarea unuia sau mai multor servicii de promovare a Anunțurilor, contra unui sume, astfel cum sunt definite în Anexa nr. 2 la prezentul document (Servicii de promovare Anunț).
2. Serviciile de Promovare Anunțuri, la care se face referire în Anexa nr. 2, sunt furnizate din momentul activării lor și continuă pentru un anumit număr de zile, definit corespunzător de Dealer în momentul activării lor. În cazul în care metodele de promovare la care se face referire în propoziția anterioară sunt selectate să dureze mai mult decât perioada de afișare a Anunțului, perioada de afișare se va prelungi automat cu încă 15 sau 30 de zile, după caz, ceea ce va avea ca rezultat o taxă pentru afișarea Anunțului, conform Anexei nr. 1 - Lista de prețuri pentru Dealeri.
3. Serviciile menționate la punctul 1.5 din Anexa nr. 2 - Servicii de Promovare Anunțuri sunt în vigoare din momentul imediat următor activării lor, iar în cazul unui serviciu specificat la punctul 1.6 din Anexa nr. 2, activarea multiplă este posibilă în timpul perioadei de afișare a Anunțurilor.
4. Sfera și termenii anumitor Servicii de Promovare Anunțuri pot fi definite în Termeni și Condiții separate. În scopul serviciilor în cauză, drepturile și responsabilitățile Dealer-ilor pot diferi de cele specificate în acești Termeni și Condiții. Acceptarea termenilor și condițiilor aplicabile este o condiție prealabilă pentru utilizarea acestor servicii.
5. Furnizorul poate oferi, de asemenea, servicii suplimentare, altele decât Serviciile de Promovare Anunțuri, care sunt indicate în specificațiile unui anumit Pachet.
6. Dealer-ul care folosește Call Manager Apel își dă acordul pentru:
a) ca Operatorul să înlocuiască numărul de telefon al Dealer-ului în conținutul Anunțului cu numărul virtual furnizat de Operator;
b) primirea mesajului “Primesti un apel de pe Autovit.ro” înainte de a fi conectat cu utilizatorului;
c) colectarea și prelucrarea datelor privind apelurile telefonice de la Utilizatori în scopurile serviciului Call Manager și în scopuri statistice.
7. Operatorul se asigură că numărul virtual la care se face referire în secțiunea 6 de mai sus provine din grupul național de numere de telefon și că utilizarea Call Managerului nu va implica nici o taxă suplimentară percepută de furnizorii de servicii de telecomunicații ai Dealer-ului sau ai Utilizatorului, pentru utilizatorii care efectuează apeluri telefonice către Dealer. Operatorul se asigură, de asemenea, că nu va folosi numerele de telefon ale Dealer-ului și ale Utilizatorilor în alte scopuri decât serviciul Call Manager și alte servicii legate de furnizarea de către Operator în beneficiul Dealer-ului de servicii prin intermediul Site-ului Autovit sau a oricărui alt site al cărui operator este, în măsura specificată de prevederile legii general aplicabile sau a consimțământul exprimat.
8. Operatorul va furniza Dealer-ului care utilizează Call Manager, prin intermediul funcționalității puse la dispoziție în Contului Dealer-ului, detalii despre apelurile telefonice de la Utilizatori (tablouri de bord). Dealer-ul va putea, de asemenea, să genereze rapoarte care să conțină un extras din datele menționate mai sus, în intervalul și timpul specificat de Dealer, inclusiv, dar fără a se limita la, informații privind creșterea numărului de apeluri în timpul zilei, distribuția apelurilor în timpul săptămânii/lunii, durata apelurilor și numărul de mesaje text primite.
9. Operatorul permite Dealer-ului să utilizeze Call Manager pentru mai mult de un număr de telefon. Cu toate acestea, Operatorul își rezervă dreptul de a introduce restricții în ceea ce privește cuantumul numerelor acoperite de Call Manager.
10. Dealer-ul care utilizează serviciul de Recomandare a Serviciilor de Promovare va primi informații despre Anunțuri din categoria „mașini de pasageri” pentru care nu au fost utilizate Servicii de Promoție Clasificate la adresa de e-mail indicată în setările Contului Dealer-ului. Prin utilizarea funcționalității puse la dispoziție prin intermediul Contului Dealer-ului, Dealer-ul va avea, în plus, acces la date care compară statisticile privind Anunțurile sale și Anunțurile altor dealeri (de exemplu, dobândă). Operatorul ia act de faptul că decizia Dealer-ului de a utiliza un anumit Serviciu de Promovare Anunțuri pe baza datelor specificate în propoziția anterioară nu poate da naștere unei plângeri cu privire la Serviciul de Promovare Anunțuri selectat de Dealer și alte servicii furnizate de Operator. În plus, Dealer-ul va putea folosi și programul de promovare, care permite activarea Serviciului de promovare anunțuri selectat de Dealer în perioada aleasă de Dealer.
11. Dealerul care utilizează serviciul Interval de preț va avea acces la date comparative care specifică intervalul de prețuri care au fost indicate de alți dealeri care postează un autoturism pe Autovit, cu parametri similari autoturismului postat de Dealer. Utilizarea serviciului Interval de prețuri nu va fi posibilă în cazul în care cantitatea de date necesară pentru a indica un interval adecvat de preț nu este suficientă.
12. Dealerul care folosește serviciul Tendințe va avea acces la datele despre cele mai atractive mașini existente la un moment dat pe Autovit și la anumiți parametri legați de Anunțuri privind aceste mașini, precum interesul pentru un anumit model de mașină (număr de căutări pe Autovit) , sau numărul mediu de contacte (clienți potențiali) aferente Anunțurilor referitoare la modelul de mașină dat.
13. Un Dealer care utilizează serviciul Faceți cunoștință cu Cumpărătorul va avea acces la următoarele date despre Cumpărătorul potențial:
a. adresa de e-mail (nume de utilizator Autovit);
b.număr de telefon (dacă este furnizat în formularul de contact);
c. obiectivul principal de contact (conform meniului din formularul de contact);
d. anumite informații despre activitatea Potențialului Cumpărător pe Autovit, și anume: date privind criteriile de căutare a vehiculelor pe Site, cum ar fi:
- marca și modelul vehiculului căutat,
- intervalul de prețuri,
- vârsta vehiculului căutat,
- kilometrajul vehiculului căutat,
- tip de combustibil,
- alte informații care reflectă preferințele de cumpărare ale potențialului cumpărător, cum ar fi interesul pentru finanțare sau schimb;
colectate în ultimele șase (6) luni, numai în cazurile în care Cumpărătorul potențial, în timp ce este conectat la contul său Autovit, utilizează criterii de căutare specifice pentru vehicule pe Site și apoi interacționează cu oricare dintre Anunțurile afișate în rezultatele căutării prin:
- trimiterea unui mesaj vânzătorului folosind formularul de contact sau
- vizualizarea numărului de telefon al vânzătorului, dacă acesta a fost inclus în anunț sau
- adăugarea Anunțului la lista de urmărire.
Dacă anunțurile sunt căutate și vizualizate doar, dar nu interacționate în niciunul dintre modurile de mai sus, datele menționate mai sus nu vor fi colectate.
14. Datele indicate în secțiunea 13 de mai sus vor fi furnizate Dealer-ului numai dacă Potențialul Cumpărător folosește opțiunea de a contacta Dealer-ul prin intermediul formularului de contact din pagina Anunțului.
15. Furnizorul este și Operatorul Site-ului Olx.ro și face posibil ca Dealerii din cadrul Site-ului AUTOVIT să utilizeze Serviciile de Promovare Anunțuri, constând în publicarea Anunțului Dealer-ului pe Site-ul Olx.ro și să promoveze Anunțuri publicate în condițiile prevăzute în Anexa Nr. 2 la Termenii și Condițiile prezente și în Termenii și Condițiile Olx.ro
16. Dealer-ul are opțiunea de a publica în mod automat pe Pagina OLX Anunțurile publicate pe Pagina Autovit din anumite categorii unde opțiunea este disponibilă, cu respectarea termenilor și condițiilor de utilizare a Paginii OLX, inclusiv, dar fără a se limita la, numărul maxim de Anunțuri active premise simultan pentru același Utilizator.
17. Dacă Dealer-ul și-a creat un cont atât pe Pagina Autovit, cât și pe Pagina OLX, folosind aceeași adresă de e-mail, cele două conturi se vor sincroniza. In acest caz, Dealer-ul va avea obligația de a respecta atât Termenii și Condițiile de utilizare a Paginii Autovit, cât și termenii și condițiile de utilizare a Paginii OLX.
18. Dacă Utilizatorul nu deține un cont pe Pagina OLX, acest cont va fi creat în mod automat, pe baza adresei de e-mail pe care Utilizatorul a folosit-o pentru a își crea contul pe Pagina Autovit.
19. Anunțurile publicate în mod automat de pe Pagina Autovit pe Pagina OLX nu pot fi modificate sau șterse pe Pagina OLX în mod independent, ci doar prin modificarea sau ștergerea Anunțurilor publicate pe Pagina Autovit. Orice modificare sau ștergere a Anunțurilor publicate pe Pagina Autovit va fi actualizată în mod corespunzător pe Pagina OLX.
20. Anunțurile publicate pe Pagina Autovit care sunt exportate automat pe Pagina OLX păstrează durata de valabilitate a Paginii Autovit.
21. Anunțurile publicate pe Pagina Autovit ce au ca locație teritorii în afara României nu vor fi exportate pe Pagina OLX.
7. Reguli privind răspunderea
1. În timp ce permite afișarea Anunțurilor, Furnizorul își rezervă dreptul: să le modifice în măsura în care este necesar și să schimbe categoria de Anunțuri selectată de către Utilizator, să suspende temporar afișarea unui Anunț sau să șteargă în întregime un Anunț, în cazul în care se constată că Anunțul încalcă acești Termeni și Condiții, despre care va informa Dealer-ul fără întârzieri nejustificate.
2. Furnizorul nu va fi responsabil pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare de către Dealer a oricăror contracte încheiate în legătură cu Anunțul sau pentru consecințele oricăror acțiuni întreprinse de Dealer și/sau de terți, cu încălcarea Termenilor și Condițiilor. Furnizorul nu va fi responsabil pentru starea tehnică, siguranța sau legitimitatea Articolelor oferite, pentru acuratețea și fiabilitatea informațiilor furnizate în Anunțuri de către Dealer și pentru capacitatea vânzătorilor și cumpărătorilor de a urmări tranzacția.
3. Încălcările Termenilor și Condițiilor vor fi considerate a include, de exemplu, afișarea unui Anunț care conține o ofertă de cumpărare sau de schimb (în loc de vânzare) sau o subestimare semnificativă a valorii obiectului de vânzare, manipularea cuvintelor cheie într-un Anunț, care afișează un Anunț într-o categorie necorespunzătoare, afișează un Anunț pentru mai mult de un Articol, inclusiv alte detalii de contact decât cele enumerate în contul Dealer-ului sau care furnizează informații înșelătoare într-un Anunț, precum și anunțuri care cuprind conținut care este în general considerat a fi ofensator, poartă semnele distinctive ale actelor de concurență neloială, încalcă principiile moralității, dreptului de autor sau alte drepturi de proprietate intelectuală, prejudiciază Furnizorul sau alte entități, precum și conținutul promoțional sau publicitar, link-uri sau logo-uri care direcționează către alte site-uri decât Autovit. Publicarea de Anunțuri cu privire la Articole care sunt arse, Anunțuri care reprezintă licitații pentru Vehicule și adăugarea de fotografii cu produse sau servicii altele decât cele care fac obiectul Anunțului reprezintă, de asemenea, o încălcare a prezentului regulament. Astfel de acțiuni vor avea ca rezultat luarea de către Furnizor a măsurilor corespunzătoare, inclusiv o posibilă ștergere a Anunțului, precum și suspendarea furnizării de servicii în cadrul Site-ului Autovit și blocarea Contului Dealer-ului. Dacă un Anunț este șters, Dealer-ul nu are dreptul la nici o rambursare corespunzătoare valorii Anunțului. Cu toate acestea, Furnizorul nu adaugă un astfel de Anunț la numărul de Anunțuri din Tariful Permanent.
4. Utilizatorul declară pe propria răspundere că este titularul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală, inclusiv al drepturilor de autor, în privința conținutului publicat, inclusiv fotografii, și este de acord ca acesta să fie publicat de Furnizor pe toate și oricare dintre platformele sale online, și prin alte mijloace, cum ar fi: comunicate de presă, televiziune, bannere, panouri publicitare și Internet.
5. În plus, Furnizorul nu își asumă răspunderea pentru:
- lipsa de interes pentru Articol;
- orice îndeplinire a obligațiilor care decurg din garanția expresă și implicită cu privire la Articol;
- orice declarații făcute de Utilizator față de cealaltă parte la tranzacție;
- funcționarea oricăror sisteme sau dispozitive TIC aflate în afara controlului Furnizorului;
- evenimente de forță majoră.
6. Orice materiale, inclusiv elementele grafice, precum și aspectul și compoziția acestora, mărcile comerciale și alte informații disponibile pe paginile Site-ului Autovit fac obiectul drepturilor exclusive ale Furnizorului sau ale Dealer-ilor. Elementele menționate sunt acoperite de drepturi de autor, drepturi de proprietate industrială, inclusiv drepturi care decurg din înregistrarea mărcilor și drepturi asupra bazelor de date și, ca atare, sunt protejate prin lege.
7. Logo:
- Un logo ar trebui să reprezinte marcajul afacerii pentru care este înregistrat Contul.
- Prin adăugarea unui logo, Dealer-ul declară faptul că deține drepturile de autor pentru a-l folosi.
- Este interzisă: utilizarea logoului și a identității corporative a unei alte societăți; încorporarea de conținut considerat în general ofensator în logo; încorporând imagini, detalii de contact (adresă de e-mail, număr de telefon), adresa site-ului web și fotografii ale sediului principal de desfășurare a activității Dealer-ului (curtea auto), vehicule, persoane, articole sau peisaj în logo.
- Un logo nu trebuie folosit ca un act de concurență neloială.
8. Încălcarea oricăruia dintre elementele de mai sus poate duce la ștergerea unui logo sau poate duce la rezilierea contractului.
9. În cazul în care Furnizorului îi este transmisă o reclamație întemeiată (pe baza unui raport de abuz sau în orice alt mod) conform căruia conținutul trimis sau publicat folosind funcționalitatea Serviciului este ilegal sau încalcă prevederile Termenilor și Condițiilor, Furnizorul poate:
- să ia măsurile de investigare adecvate pentru a stabili circumstanțele cazului, acționând proporțional și rezonabil, inclusiv, de exemplu, contactând reclamantul, Utilizatorul, autoritatea competentă sau un consilier extern;
- să informeze, în cazul blocării unui anumit conținut, cel târziu la momentul în care blocajul devine efectiv, Utilizatorul, printr-un e-mail, indicând conținutul blocat, motivele deciziei privind blocarea, indicând temeiurile deciziei care rezultă din Termeni și Condiții.
10. Utilizatorul are posibilitatea de a contesta decizia privind blocarea conținutului trimis sau publicat de acesta folosind funcționalitatea Autovit, prin transmiterea unei obiecții Furnizorului, oferind informații cu privire la conținutul blocat. Dispozițiile care reglementează procedura reclamațiilor se aplică în consecință.
11. Dacă opoziția menționată la punctul de mai sus este întemeiată sau dacă circumstanțele care atestau nelegalitatea sau neconformitatea conținutului blocat în raport cu dispozițiile prezentului Regulament au încetat să mai existe:
- conținutul blocat este restabilit, prin punerea la dispoziție de către Furnizor Utilizatorului profesionist, sub forma unei copii lucrative, a Anunțului sau a unui mesaj disponibil în Cont. Utilizatorul va putea decide asupra publicării sau transmiterii Anunțului prin intermediul Paginii Autovit;
- dacă Anunțul blocat a fost acoperit de unul dintre Serviciile Plătite, taxa percepută pentru publicarea Anunțului și prestarea Serviciilor Plătite asociate cu Anunțul va fi returnată în contul Utilizatorului profesionist, într-un cuantum proportional cu perioada în care Serviciul nu a fost prestat, sub forma unor credite în Cont, dedicate reutilizării Serviciilor.
12. Dacă opoziția este considerată nefondată sau obiecția nu este formulată de Utilizatorul profesionist în termen de 7 zile de la obținerea informațiilor specificate mai sus:
- conținutul blocat este irevocabil îndepărtat;
- dacă Anunțul blocat a fost acoperit de unul dintre Serviciile Plătite, taxa percepută pentru publicarea Anunțului și prestarea Serviciilor Plătite asociate cu Anunțul va fi returnată în contul Utilizatorului, într-un cuantum proportional cu perioada în care Serviciul nu a fost prestat, sub forma unor credite în Cont dedicate reutilizării Serviciilor.
13. În cazul unei încălcări grave și repetate a legii prin utilizarea Site-ului Autovit, precum și a unei încălcări grave sau repetate a prevederilor Termenilor și Condițiilor, în special în cazul încercărilor repetate de a publica sau difuza conținut ilegal de către un anumit Dealer sau diferiți Dealeri care acționează în comun și în acord, inclusiv utilizarea diferitelor Conturi, Furnizorul poate, în conformitate cu principiile proporționalității și respectării libertății de tranzacționare, să suspende sau să blocheze temporar sau definitiv Contul sau Conturile, ceea ce va echivala cu o suspendare temporară a prestării serviciilor către Dealer, ținând cont de următoarele reguli:
- Suspendarea contului înseamnă suspendarea temporară a funcționalității acestuia. Dealer-ul al cărui Cont a fost suspendat pierde posibilitatea de a utiliza în mod activ Site-ul Autovit, ceea ce înseamnă că nu poate trimite mesaje folosind funcționalitatea acestuia sau nu poate publica Anunțuri. Cu toate acestea, Dealer-ul poate vizualiza Site-ul Autovit, istoricul mesajelor și Anunțurile publicate de acesta. Pentru a plăti fondurile alocate, Dealer-ul trebuie să contacteze Furnizorul la următoarea adresă de e-mail: plati@autovit.ro;
- blocarea Contului înseamnă că Dealer-ul pierde posibilitatea de a se conecta la Cont;
- Dealer-ul va fi informat cu privire la blocarea unui anumit conținut, cel mai târziu la intrarea în vigoare a blocării, sub forma unui e-mail, indicând conținutul blocat, motivele deciziei privind blocarea și motivele decizie rezultate din Termeni și Condiții.
14. Pentru evitarea neclarităților, formularea sau neaducerea unei obiecții efective în situațiile prevăzute la prezenta secțiune din Termeni și Condiții nu va afecta dreptul Utilizatorului de a depune o plângere în conformitate cu punctul 10 din Termeni și Condiții.
15. Furnizorul isi rezerva dreptul de a efectua verificari, atat in urma raportarilor primite, cat si in mod proactiv, si de a solicita informatii despre Anunturile Utilizatorilor (exemplu: actele de proprietate ale Vehiculului, precum factura, contract vanzare, carte Vehicul, Seria de sasiu (V.I.N), si orice alte informatii suplimentare necesare). Informatiile vor fi solicitate de Furnizor prin intermediul adresei de email, mesageriei sau telefonic. Furnizorul isi rezerva dreptul de a dezactiva anuntul/contul Utilizatorului, in cazul unui refuz nejustificat de a transmite informatiile solicitate.
16. Furnizorul isi rezerva dreptul de a efectua verificari cu privire la istoricul Vehiculelor listate pe Site-ul Autovit, cu ajutorul platformelor de specialitate (ex. Auto DNA).
17. Furnizorul isi rezerva dreptul de a dezactiva Anunturile Utilizatorilor, care, in urma verificarilor efectuate, prezinta Vehicule a caror situatie nu corespunde informatiilor obtinute sau rezultatului verificarilor efectuate de catre Furnizor. Cu titlu de exemplu, daca in urma verificarilor efectuate de catre Furnizor, informatiile prezentate in cadrul Anuntului (exemplu: stare, kilometraj, dotari etc) difera de cele obtinute de Furnizor, Anuntul poate fi dezactivat.
18. Furnizorul își rezervă dreptul de a refuza crearea unui cont sau de a bloca un cont deja creat în cazul în care, din verificările legitime ale Furnizorului, rezultă că utilizatorul sau reprezentantul utilizatorului a produs sau poate produce un prejudiciu financiar societății OLX Online Services SRL.
19. Furnizorul isi rezerva dreptul de a efectua verificari, in platforme publice, cu privire la istoricul Utilizatorilor care isi desfasoara activitatea sub forma unei entitati juridice. In cazul in care istoricul nu este unul favorabil, indiferent de natura, Furnizorul isi rezerva dreptul de a solicita plata in avans a serviciilor sau de a nu accepta colaborarea.
8. Modalități de plată
- Serviciile furnizate Dealer-ilor în cadrul Site-ului Autovit sunt acoperite de Taxa Permanentă, în conformitate cu Lista de prețuri (Pachete) din Anexa nr. 1 la prezentul document și Anexa nr. 2 (Servicii de Promovare Anunțuri).
- Valoarea Taxei permanente este determinată în funcție de Pachetul ales de Dealer și de Serviciile de promovare Anunțuri utilizate de Dealer în perioada de decontare. Perioada de decontare pentru Pachete și Servicii de Promovare Anunț este de 30 de zile calendaristice.
- Taxa permanentă se plătește pentru perioadele de decontare ulterioare, pe baza unei facturi fiscale, în termen de 14 zile de la data facturii. Neefectuarea plății la timp are ca rezultat blocarea Contului Dealer-ului, până la înregistrarea plății.
- Facturile fiscale sunt emise folosind detaliile Dealer-ului din Contul Dealer-ului. Detaliile de facturare pot fi modificate prin intermediul Serviciului de Utilizare al Site-ului Autovit sau contactând Asistența Clienți sau reprezentantul de vânzări dedicat al Autovit.
- Dealer-ul poate efectua plăți în avans pentru utilizarea Site-ului Autovit, în condițiile definite în Anexa nr. 5
- Facturile fiscale pentru serviciile prestate în cadrul Site-ului Autovit sunt emise implicit ca facturi electronice și pot fi descărcate direct după autentificarea în Contul Dealer-ului.
- Totodată, acceptarea Termenilor si Condițiilor constituie acceptarea facturilor electronice fiscale, așa cum se înțeleg ăn prevederile privind taxa pe bunuri și servicii, conform regulilor specificate în Termeni și Condiții.
- Furnizorul, în condițiile stabilite aici, pune la dispoziția Dealer-ului facturile fiscale în format electronic, garantând autenticitatea originii, integritatea conținutului și lizibilitatea facturilor fiscale, în special prin salvarea lor într-un fișier pdf și asigurând disponibilitatea acestora pentru Dealer în contul Dealer-ului, permițând Dealer-ului să le descarce.
- Utilizatorul care primește facturi fiscale puse la dispoziție în format electronic este obligat să le stocheze în conformitate cu reglementări separate.
- Facturile în format electronic vor fi disponibile în panoul de administrare din Contul Dealer-ului pentru o perioadă de 5 ani.
- În cazul încetării anticipate a afișării Anunțului, din cauza eliminării Anunțului de către Dealer sau dacă Articolul a fost vândut sau Utilizatorul a schimbat Articolul, într-un mod care indică faptul că acesta se referă la un Articol diferit de inițial, taxa percepută pentru publicarea Anunțului respectiv și a Serviciilor de promovare Anunț asociate pentru perioada neutilizată nu va fi rambursată.
9. Confidențialitate
- Furnizorul colectează și prelucrează datele cu caracter personal furnizate de Utilizatori în conformitate cu legile aplicabile și cu Politica de confidențialitate, care poate fi studiată aici.
- Datele cu caracter personal ale Utilizatorilor sunt dezvăluite altor Utilizatori numai în cazurile expres prevăzute de Politica de Confidențialitate și în alte cazuri justificate, cu acordul prealabil al persoanei căreia îi aparțin aceste date.
- Utilizatorii trebuie să arhiveze pe cont propriu informațiile despre conținutul Anunțurilor și despre contractele încheiate în cadrul Site-ului Autovit.
10. Procedura de depunere și soluționare a reclamațiilor și sesizărilor
- Utilizatorul are dreptul de a depune reclamații în cazul neefectuării sau executării necorespunzătoare de către Furnizor a serviciilor prestate în cadrul Site-ului Autovit, precum și în legătură cu utilizarea resurselor Site-ului Autovit, în termen de 7 zile de la ziua în care afișarea Anunțului s-a încheiat sau ar fi trebuit să se încheie.
- Reclamațiile trebuie raportate Furnizorului prin e-mail la următoarea adresă de e-mail: ajutor@autovit.ro.
- O reclamație trebuie să conțină datele Utilizatorului (numele și prenumele, adresa de corespondență, adresa de e-mail și numărul de telefon) numărul Anunțului la care se referă reclamația (dacă există) sau alte date care fac posibilă identificarea Anunțului, precum și împrejurările în susținerea reclamației.
- Reclamațiile vor fi tratate fără întârzieri nejustificate, cel târziu în termen de 30 de zile lucrătoare de la data primirii tuturor informațiilor necesare pentru luarea deciziei asupra reclamației.
- În cazul în care detaliile furnizate în reclamație trebuie completate, Furnizorul va solicita Utilizatorului să indice informațiile suplimentare în termenul specificat.
- În cazul în care nu este posibilă examinarea reclamației în termenul menționat mai sus, Furnizorul va informa Utilizatorul despre aceasta, precizând termenul prevăzut pentru clarificarea cazului.
- Utilizatorul va fi informat cu privire la decizia privind reclamația, prin e-mail la adresa de e-mail indicată în reclamație sau adresa de corespondență furnizată de Furnizor.
- Orice reclamații care nu fac posibilă identificarea Anunțului sau a Utilizatorului nu vor fi analizate.
11. Dezactivarea Anunțurilor
Dacă Anunțul nu este activat în decurs de 6 luni de la afișarea acestuia, nu va fi posibilă reînnoirea afișării acestuia.
12. Reclamații ale Dealer-ilor și mediere
1. Un Dealer poate formula o reclamație în următoarele situații:
1.1. pretinsa nerespectare de către Furnizor a obligațiilor impuse de prezentul document și de Regulamentul (UE) 2019/1150 al Parlamentului European și al Consiliului din 20 iunie 2019 privind promovarea echității și a transparenței pentru întreprinderile utilizatoare de servicii de intermediere online;
1.2. prezența unor dificultăți tehnice în ceea ce privește funcționarea Site-ului Autovit, de natură să afecteze utilizarea serviciilor oferite de Furnizor;
1.3. întreprinderea unor activități/ luarea unor măsuri de către Furnizor, de natură să afecteze situația Dealer-ului;
1.4. blocarea, de către Furnizor, a conținutului selectat, publicat sau trimis de Dealer sau blocarea Contului Dealer-ului.
2. Reclamația poate fi transmisă prin funcționalitatea „Contactează-ne” disponibilă în Site-ul Autovit, în cadrul “Formularului de contact”, prin selectarea motivului “Sesizari din partea utilizatorilor profesionisti conform reglementării (UE) 2019/1150”, vizat de prezenta secțiune sau în scris, la adresa OLX. În cuprinsul reclamației, Dealer-ul va furniza, în măsura în care este posibil, date și/sau informații care să permită OLX să verifice corect și complet plângerea, în special ID-ul Anunțului, explicația motivelor pentru care nu consideră conținutul ilegal sau contrar Termenilor și Condițiilor Generale și, la alegerea sa, date de contact.
3. Dealer-ul poate solicita mediere pentru soluționarea diferendelor care apar între acesta și OLX, în legătură cu serviciile furnizate de OLX, inclusiv pentru diferendele referitoare la motive invocate prin plângeri formulate în temeiul articolului de mai sus. OLX va încerca soluționarea amiabilă a oricărei astfel de dispute, prin intermediul mediatorilor care cooperează cu Centrul de Soluționare Eficientă a Disputelor (CEDR). Lista mediatorilor și a reglementărilor privind medierea sunt disponibile la https://www.cedr.com/p2bmediation/. Medierea este taxabilă, iar OLX va suporta o parte rezonabilă din totalul costurilor de mediere, în conformitate cu dispozițiile Regulamentului (UE) 2019/1150 al Parlamentului European și al Consiliului din 20 iunie 2019 privind promovarea echității și a transparenței pentru întreprinderile utilizatoare de servicii de intermediere online.
4. Dealer-ul poate oricând să propună un alt mediator, cu ajutorul căruia este dispus să efectueze procedura medierii.
5.Opțiunea medierii este voluntară. OLX își rezervă dreptul de a refuza participarea la mediere sau de a refuza mediatorul propus de Dealer.
13. Sistemul de Evaluare
1. În cadrul Serviciului, este pus la dispoziție un sistem de evaluare, care permite oricărui Utilizator să ofere o evaluare subiectivă a vânzătorilor profesioniști, în ceea ce privește experiența tranzacțională avută cu aceștia. Experiența tranzacțională se evaluează, în mod special, în funcție de: existența unei descrieri clare și serioase a Produsului, modul de comunicare între Utilizatori, receptivitate, implicare, timpul de achiziționare si/sau livrare a Produsului, punctualitate, etc. Baza evaluării este contactul dintre Utilizatori, sub orice formă, și nu exclusiv încheierea efectivă unei tranzacții.
2. Evaluarea se realizează în modalitatea, forma, termenul și categoriile indicate în cadrul Paginii Autovit. Evaluarea va fi prezentată pe website, în anunțurile Utilizatorului, pe o scară de la 1 la 5 (până la o zecimală), pe baza mediei tuturor evaluărilor, emise de Utilizatori. În plus, evaluarea va arăta procentul de utilizatori care recomandă un anumit vânzător profesionist.
3. Dacă unui utilizator i se acordă mai mult de o evaluare, fiecare astfel de evaluare va fi inclusă în evaluarea medie calculată pentru respectivul Utilizator.
4. Furnizorul are dreptul de a ignora o anumită evaluare în evaluarea medie a Utilizatorului sau de a șterge o evaluare în totalitate sau în parte atunci când o evaluare sau o opinie:
-
- se referă la un alt Utilizator decât cel evaluat;
- este dat de Utilizator pentru sine;
- este dat de către angajații, rudele și afinii Utilizatorului;
- este dat ca urmare a contactului cu Utilizatorul numai în scopul de a oferi o evaluare și o opinie (de exemplu, pentru a supraestima sau subestima în mod artificial credibilitatea Utilizatorului);
- este legat de un Cont creat pe baza unei adrese de e-mail temporare;
- a fost expus într-un mod care indică automatizarea expunerii sau prin intermediul unor soluții care să evite analiza traficului în rețea;
- încalcă Termenii și Condițiile în orice alt mod.
14. Profilul Cumpărătorului
1. Utilizăm informații privind comportamentul utilizatorilor care acționează în calitate de cumpărători, în raport cu fiecare Anunț accesat, pentru a obține un profil al fiecărui cumpărător și a prezenta acest profil Utilizatorilor care acționează în calitate de vânzător, în așa fel încât aceștia să obțină o imagine fidelă a intereselor cumpărătorilor și a facilita încheierea tranzacției în cele mai bune condiții.
2. Astfel, ori de câte ori un cumpărător va acționa în raport cu un anumit Anunț: (i) prin trimiterea unui mesaj către vânzător, sau (ii) prin vizualizarea numărului de telefon al vânzătorului, unde acesta este disponibil, sau (iii) prin plasarea unui apel telefonic către vânzător, sau (iv) prin salvarea anunțului vânzătorului la favorite, vom transmite profilul cumpărătorului către vânzător.
3. Profilul cumpărătorului va cuprinde următoarele informații despre activitatea dumneavoastră în cadrul Site-ului Autovit:
- adresa dvs. de email;
- numărul dvs. de telefon, dacă ați ales să îl faceți public;
- informații privind localizarea dvs. aproximativă;
- anumite informații privind activitatea dvs. din ultimele șase (6) luni în cadrul Paginii Autovit, adică: (i) marca și modelul Vehiculului căutat, (ii) bugetul disponibil, (iii) vechimea Vehiculului căutat, (iv) kilometrajul Vehiculului căutat, (v) tipul combustibilului, (vi) alte informații care reflectă interesele dvs. privind achiziția, cum ar fi dacă sunteți interesat de o finanțare sau de un schimb.
15. Durata și încetarea contractului
1. Furnizarea de servicii în cadrul Site-ului Autovit nu este limitată în timp, dar fiecare parte (Furnizorul sau Dealer-ul) are dreptul de a solicita încetarea contractului în orice moment, cu un preaviz de o lună, în vigoare la sfârșitul perioadei de decontare menționate la punctul 8.2. din Termeni și Condiții. Pentru a înceta contractul, Dealer-ul trebuie să trimită o notificare relevantă la: dealer@autovit.ro.
2. Furnizorul își rezervă dreptul de a rezilia contractul cu efect imediat dacă Dealer-ul nu respectă prezenții Termeni și Condiții.
3. În cazul în care contractul a fost reziliat pe baza deciziei Furnizorului, conform punctului 15.2 de mai sus, Dealer-ul nu se poate reînregistra pe Site-ul Autovit fără acordul prealabil separat și expres al Furnizorului.
4. În cazul în care Dealer-ul are întârzieri cu orice plată către Furnizor, în contul contractului, Furnizorul își rezervă dreptul de a bloca dreptul Dealer-ului de a posta Anunțuri și pe alte conturi și are dreptul de a refuza înregistrarea oricăror altor conturi pentru Dealer.
5. După ștergerea Contului sau rezilierea contractului de Cont, Dealer-ul pierde accesul la informațiile furnizate sau generate în timpul utilizării Serviciului.
6. În cazul în care Dealer-ul a acumulat fonduri Autovit, rezilierea Contractului de Cont este posibilă numai după rambursarea prealabilă de către Furnizor a acestor fonduri, prin contactarea Site-ului Autovit: dealer@autovit.ro. Dealer-ul va fi informat despre acest lucru atunci când va încerca să șteargă Contul, odată cu rezilierea contractului
16. Modificări ale Termenilor și Condițiilor
1. Furnizorul poate modifica oricând Termenii și Condițiile, inclusiv Lista de prețuri. Orice modificări, precum și datele de intrare în vigoare ale acestora vor fi comunicate de către Furnizor Dealer-ului pe pagina web a Site-ului Autovit și prin mijloace electronice de comunicare. În scopuri de comunicare, Furnizorul poate contacta Dealer-ul și prin chat-ul disponibil pe www.autovit.ro.
2. Orice modificări ale acestor Termeni și Condiții și ale Listei de prețuri pot intra în vigoare nu mai devreme de 15 zile de la data informării Utilizatorilor prin mijloace electronice de comunicare. Orice servicii activate de Dealeri înainte de data intrării în vigoare a modificărilor acestor Termeni și Condiții vor fi furnizate în termenii anteriori.
3. Furnizorul poate modifica Termenii și Condițiile fără perioada de preaviz de 15 zile menționată mai sus, inclusiv cu efect imediat, dacă:
- modificarea face obiectul unei obligații legale sau de reglementare în baza căreia i se cere să modifice Termenii și Condițiile într-un mod care îl împiedică să păstreze perioada de preaviz de 15 zile menționată mai sus;
- trebuie să modifice Termenii și Condițiile prin excepție pentru a contracara o amenințare neprevăzută și directă legată de protecția serviciilor de agenție online, Dealerii împotriva fraudei, malware, spam, încălcarea datelor sau alte amenințări la adresa securității cibernetice.
4. Pe măsură ce Dealer-ul se autentifică pe Site-ul Autovit, pentru prima dată după modificarea Termenilor și Condițiilor, Dealer-ul va fi informat despre astfel de modificări și despre posibilitatea de a le accepta. Acceptarea modificărilor este implicită și în cazul în care Dealer-ul comandă automat un serviciu pe Site-ul Autovit, chiar dacă acesta are loc fără ca Dealer-ul să se autentifice.
5. În cazul în care Dealer-ul nu acceptă modificările Termenilor și Condițiilor, Dealer-ul trebuie să trimită prin e-mail o declarație relevantă, la adresa de email dealer@autovit.ro, care va duce la rezilierea contractului cu Furnizorul, după expirarea unei perioade de preaviz de o lună, în vigoare de la sfârșitul perioadei de decontare menționată la punctul 8.2 din prezenții Termeni și Condiții.
6. Contractul de servicii de cont poate fi reziliat de către Dealer sub rezerva regulilor specificate la punctul 15.1., dacă modificările aduse Termenilor și Condițiilor nu sunt aprobate. Într-un astfel de caz, pentru a rezilia contractul în sfera serviciului de Cont, Dealerul trebuie să notifice imediat Furnizorul, în cel mult 15 zile de la anunțarea modificărilor. Rezilierea de către Dealer a contractului privind serviciul de Cont, așa cum este descris mai sus, va intra în vigoare la 15 zile de la notificarea Utilizatorului asupra modificărilor Termenilor și Condițiilor, cu excepția cazului în care Dealer-ul renunță la o astfel de notificare sau dă o declarație relevantă în acest sens sau ia acțiune explicită în platformă, care confirmă acceptarea unor astfel de condiții (de exemplu, publicarea unui nou Anunț).
17. Prevederi finale
1. În cadrul serviciilor disponibile pe Site-ul Autovit, Dealer-ul solicită Furnizorului să publice (și să modifice) Anunțuri pe orice alte site-uri web deținute de Furnizor sau de afiliații acestuia, precum și în alte medii, precum presa, TV, Internet și bannere sau panouri publicitare. În același timp, Furnizorul poate pune și un filigran cu numele Site-ului Autovit pe fotografiile Articolului, pentru a proteja fotografia împotriva utilizării neautorizate de către terți.
2. Dealer-ul poate, de asemenea, să posteze un Anunț utilizând un software terț compatibil cu cerințele site-ului Autovit, oferit de furnizori independenți. Cerințe specifice privind accesul Dealer-ului la astfel de software sunt disponibile în descrierea serviciilor oferite de acești furnizori.
3. Contractul încheiat între Dealer și Furnizor cu privire la serviciile furnizate pe site-ul Autovit, în condițiile definite în prezentul document, este guvernat de legea română.
4. Orice dispută legată de serviciile furnizate în cadrul Site-ului Autovit va fi soluționată de instanțele competente din România.
Anexe
Anexa Nr. 1 - Lista de Prețuri pentru Dealeri
Anexa Nr. 2 - Servicii de Promovare a Anunțurilor
Anexa Nr. 3 - Serviciu de reactualizări automate și Pachete
Anexa Nr. 4 - Acțiuni interzise sau condiționale. Reguli pentru postare
Anexa Nr. 5 - Fonduri pentru AUTOVIT