Cum poate un cumpărător lăsa recenzie unui vânzător?
Cumpărătorii care au avut interacțiuni cheie cu un dealer profesionist pe Autovit.ro sunt invitați pe email să completeze un formular de evaluare a vânzătorului.
Ce criterii sunt evaluate la vânzători?
Atunci când primesc invitația să lase recenzie unui vânzător de pe Autovit.ro, cumpărătorul este întrebat dacă ar recomanda vânzătorul și este rugat să evalueze cu note de la 1 la 5 următoarele aspecte:
- Comunicare: Cât de satisfăcut ești de viteza de răspuns și detaliile oferite de vânzător?
- Expertiză: Crezi că vânzătorul are suficiente cunoștințe despre mașină?
- Servicii cu clienții: Cât de satisfăcut ești de serviciile oferite de vânzător?
Cât de rapid apar recenziile pe platformă, după ce sunt colectate?
Am început să strângem recenzii din Ianuarie 2021, dar nu le-am publicat pe platformă până nu am strâns un număr relevant. Începând cu 16 August, toate recenziile colectate și cele viitoare vor fi publicate doar pe paginile dealerilor profesioniști. Începând din luna Octombrie 2021, recenziile vor fi vizibile tuturor utilizatorilor platformei.
De ce am eu nevoie, ca vânzător, de recenzii pe platformă?
Recenziile îți aduc multe beneficii: te ajută să-ți faci remarcată oferta, pentru că oferă potențialilor clienți încrederea să ia o decizie de cumpărare. Feedback-ul detaliat pe o serie de criterii de evaluare le permite vânzătorilor să identifice unde pot îmbunătăți serviciile și cum pot deveni mai buni.
Voi vedea recenziile înainte să fie publice pe platformă?
Da, ca să te ajutăm să te acomodezi și să folosești noua funcționalitate cu succes, recenziile vor fi afișate inițial doar pe pagina dealerilor și vor fi vizibile doar profesioniștilor. Peste câteva luni, recenziile vor fi afișate tuturor utilizatorilor pe pagina de listare, pe pagina anunțurilor și în secțiunea Contul meu.
Poate fi raportată sau ștearsă o recenzie?
Scopul este să evităm reducerea la tăcere a clienților, deci nu va fi posibilă modificarea sau ștergerea recenziilor oferite de clienți. Recenziile sunt valide, pentru că reflectă experiența utilizatorilor. Platforma noastră este neutră și are o echipă de moderare care garantează că vor fi respectate toate criteriile eligibile pentru afișarea unei recenzii corecte și valide.
Poate un vânzător să răspundă unei recenzii?
Deocamdată, nu este posibil răspunsul. Cu toate acestea, echipele juridice evaluează cel mai bun mod de a facilita contactul dintre vânzători și cumpărători, în ceea ce privește raiting-ul și recenziile date, permițând vânzătorilor să obțină mai mult context și detalii, fără a încălca confidențialitatea utilizatorilor.
Poate un vânzător să încurajeze clienții să lase o recenzie pe pagină?
Această opțiune nu este planificată în această etapă a proiectului, dar avem în plan să implementăm o modalitate prin care vânzătorii să poată lansa invitația către clienții cu care au avut contact – email, telefon, vizită - printr-un link special de recenzie.
Cum știu că recenzia nu este falsă, de la un competitor sau intenționat negativă?
Autovit.ro colecteză doar recenzii de la utilizatorii înregistrați pe platformă, care au interacțiuni cheie cu vânzători prin intermediul platformei. Colectarea recenziilor nu este aleatorie sau deschisă publicului larg. Pentru a oferi feedback veridic și de încredere, am setat criterii riguroase de colectare a ratingurilor.
Ce se întâmplă dacă un cumpărător lasă rating mic pentru un aspect care nu este în puterea sau controlul vânzătorului?
E simplu, dacă un cumpărător acordă rating scăzut pentru ceva ce nu putem identifica, acel rating nu va fi publicat.
Care este rolul Autovit.ro în sistemul de recenzie și rating?
Prin acest sistem, platforma noastră oferă utilizatorilor o experiență de încredere, oferind atât cumpărătorilor, cât și vânzătorilor mai multe informații și transparență. Autovit.ro este neutră în ceea ce privește scorul vânzătorilor. Platforma oferă cumpărătorilor opțiunea să împărtășească experiența cu un dealer și cum a decurs procesul de cumpărare a unei mașini, în timp ce echipează vânzătorii cu informații valoroase despre percepția și calitatea serviciilor oferite.
Voi putea să comentez liber la recenzii?
Momentan, vom afișa doar ratingurile obținute, dar curând și recenziile scrise vor fi disponibile, pentru a oferi mai mult context și informații suplimentare despre evaluare și despre experiența cumpărătorilor.
De ce văd recenzii în Contul meu, dar nu sunt publice pe AUTOVIT.RO?
Clienții pot vedea recenziile unui anumit dealer doar după ce sunt colectate minimum 3, pentru a fi expuși la opinii variate și echilibrate. Cu toate acestea, în calitate de vânzător profesionist ai acces la toate recenziile primite pentru o înțelegere clară asupra percepției clienților cu care ai interacționat.
Cum este calculat scorul total de rating și de ce nu este afișat pe platformă?
Scorul total este o medie a recenziilor oferite prin evaluarea a 3 dimensiuni: comunicare, competență și calitatea serviciilor oferite clienților. Este calculat în acest mod pentru a exprima impactul unei recenzii asupra scorului. Clienții nu văd scorul pentru că nu este o valoare unică oferită de ei, ci o medie a criteriilor evaluate.
De ce recenziile scrise sunt afișate doar în Contul meu?
Momentan, recenziile scrise sunt afișate doar vânzătorilor. Acest aspect îți oferă un context larg asupra recenziilor primite. Clienții pot vedea doar scorul ratingurilor, momentan, fără comentarii scrise.
De ce nu mai văd anunțul asociat cu o anumită recenzie?
Din considerente legale, putem stoca informații despre anunțurile tale doar pe o perioadă maximă de 6 luni. După aceasta, datele nu mai sunt salvate și nu putem oferi detalii specifice despre anunțul care a generat recenzii.
Poate un vânzător să răspundă unei recenzii primite?
Deocamdată, nu este posibil răspunsul. Cu toate acestea, echipele juridice evaluează cel mai bun mod de a facilita contactul dintre vânzători și cumpărători, în ceea ce privește ratingul și recenziile date, permițând vânzătorilor să obțină mai mult context și detalii, fără a încălca confidențialitatea utilizatorilor.