Cu ce iti putem fi de folos astazi?

Siguranta contului pe Autovit.ro

De ce as activa serviciul de apeluri?

Exista numeroase motive pentru care ai activa call tracking:

Transparenta si analiza - dealer-ii profesionisti pot vedea exact cate apeluri au fost generate in raport cu investitia lor pe platforma noastra

Monitorizarea performantei vanzarilor - Datele cu privire la apeluri vor oferi clientilor informatii importante precum daca ei (sau angajatii lor) raspund la apelurile primite sau nu, de asemenea se pot observa care sunt orele de varf in care sunt primite cele mai multe apeluri. Acest lucru le permite sa isi adapteze practicile obisnuite, precum si abordarea de vanzare si marketing, pentru a maximiza lead-urile procesate si sa isi creasca astfel sansele de vanzare.

 

Nu rata niciodata un lead - Avand acces la apelurile nepreluate, poti reveni usor si rapid catre cumparatori

 

  • Notificari in timp real prin intermediul Call Whisper - Cand vanzatorul primeste un apel, este notificat ca acesta provine din Autovit.

Comunicare eficienta intre vanzator si cumparator - conexiune directa, atat pentru voce cat si pentru sms-uri, cu vizualizarea completa a numarului de telefon al cumparatorului